ÚvodO společnostiAktualityCo odlišuje vynikající poradce od těch průměrných? Automatizovaný servis!
8. května 2021 | Rubriky: Aktuality
V INSIA si uvědomujeme, že v našem oboru je klientský servis velmi důležití. A proto mají naši makléři “zbraň”, která nemá na pojistném trhu konkurenci.
Pokud má poradce v portfoliu větší množství klientů, je prakticky nemožné pravidelně komunikovat s každým zvlášť. Právě proto mají makléři v INSIA po ruce automatizovaný systém personalizovaných emailů a videí, které za ně rozesílají přehled pojištění.
Čerstvou novinkou je, že umíme rozesílat automatizovaně i informační emaily před výročním pojistných smluv. Klientovi tak neunikne nic důležitého a poradce je s ním pravidelně v kontaktu.
Výroční email rekapituluje:
Dále email vysvětluje klientovi tři způsoby, jak se k pojištění postavit
Samozřejmě, pokud si makléř nepřeje, aby klientům výroční emaily chodily, může automatizované zasílání vypnout.
Personalizovaný automatizovaný systém má spoustu výhod. Mezi ty největší patří úspora času a prohlubování vztahu s klientem. Makléř má jistotu, že klient bude o každém výročí smlouvy vědět.